Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd ?

Een bestelling vóór 15 uur geplaatst, worden dezelfde dag verstuurd. Levering de volgende werkdag. Bestellingen geplaatst na 15 uur worden 's anderdaags verstuurd en na twee werkdagen geleverd.

Terug naar vragen

Hoe weet ik of een item op voorraad is ?

Als u zeker wilt weten of het gewenste materiaal in de nodige oplage aanwezig is, neemt u best telefonisch contact met ons op.

Terug naar vragen

Ik heb de producten in mijn winkelmandje geplaatst. Is de bestelling dan voltooid ?

Nee, uw bestelling is pas geplaatst als u die afsluit. U kunt uw bestelling nog steeds wijzigen als die nog niet is afgerond.

Terug naar vragen

Ik heb een foute bestelling geplaatst. Wat moet ik doen ?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we kunnen zien hoe we uw bestelling nog kunnen aanpassen.

Terug naar vragen

Ik wil graag mijn bestelling bij decorte graphics afhalen. Wanneer kan dat ?

U kunt zeker uw bestelling bij ons afhalen. Geef dit bij het plaatsen van uw bestelling duidelijk aan en geef ons een seintje wanneer u zou langskomen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat uw producten klaar staan om opgehaald te worden. Afhalen kan tijdens de kantooruren van 8 tot 17 uur.

Terug naar vragen

Ik wil mijn logo en bedrijfsgegevens op mijn souvenirartikelen laten drukken. Wat moet ik hiervoor aanleveren ?

Stuur ons via e-mail de bedrijfsgegevens die u op uw bestelling wilt laten drukken: naam, adres, contactgegevens … Heeft u een specifieke huisstijl? Stuur ons dan zoveel mogelijk informatie op zoals uw huisstijlgids, de gebruikte lettertypes en uw logo in gevectoriseerd bestand (eps, ai of pdf). Indien u geen gevectoriseerd logo heeft, kunt u ons het beschikbare digitale materiaal doorsturen en kijken wij wat mogelijk is om toch het gewenste resultaat te bekomen.

Terug naar vragen

Kan ik als particulier een bestelling plaatsen ?

Nee, wij leveren uitsluitend aan bedrijven in de uitvaartsector en aan drukkerijen. Wenst u als particulier een bepaald product uit ons gamma aan te kopen, dan kunt u zich richten tot de uitvaartondernemer in uw buurt.

Terug naar vragen

Kan ik de producten terugsturen ?

Producten kunnen niet worden teruggestuurd, tenzij dit vooraf overeengekomen is.

Terug naar vragen

Kan ik een gedetailleerde offerte opvragen ?

Ja, u kunt steeds vrijblijvend een persoonlijke offerte aanvragen. Geef ons uw gewenste producten en aantallen door en we sturen u per mail een prijsofferte. De offerte is aanpasbaar en kunt u ook meteen omzetten naar een bestelling.

Terug naar vragen

Kan ik een klein detail op het cliché wijzigen, zoals mijn huisnummer of telefoonnummer ?

Voor elke wijziging moet een nieuw cliché worden aangemaakt, ook voor een kleine aanpassing.

Terug naar vragen

Kan ik een spoedbestelling plaatsen ?

Neem telefonisch contact met ons op en laat ons weten wat u nodig heeft en hoe snel. Indien mogelijk kunnen we een beroep doen op een koeriersbedrijf die de producten bij u komt afleveren. Houd dan wel rekening met extra transportkosten en de beschikbaarheid van de chauffeur op het moment van bestelling.

Terug naar vragen

Kan ik korting krijgen ?

Op al onze producten zijn hoeveelheidskortingen van toepassing. U kunt de staffelkorting per product bekijken in de webshop.

Terug naar vragen

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling als ik die al heb geplaatst ?

Wij beschouwen elke nieuwe bestelling als een apart order. Omdat we bestellingen de dag zelf verwerken en verzenden, neemt u best telefonisch contact met ons op indien u nog iets wenst toe te voegen.

Terug naar vragen

Kan ik ook buiten de kantooruren mijn bestelling afhalen ?

Indien u  tussen 8 en 17 uur niet beschikbaar bent, kunt u gebruik maken van onze afhaaldeur waar u 24/7 uw bestelling kunt oppikken. Wanneer u een bestelling plaatst, krijgt u een code waarmee u de afhaaldeur opent.

Terug naar vragen

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen ?

Ja, als u een bestelling wilt plaatsen moet u een account aanmaken als drukker, uitvaartondernemer of crematoriumbeheerder. Uw account moet eerst door ons gevalideerd worden voor u kunt bestellen.

Terug naar vragen

Ontvang ik automatisch een bevestigingsmail wanneer ik een bestelling heb geplaatst ?

Zodra u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u een bestelbevestiging via mail. Indien u een overzicht wenst van uw bestelling (offerte) dan kan u dit eenvoudig vragen in een bericht dat u aan de bestelling kan toevoegen.

Terug naar vragen

Ontvang ik een proefdruk voordat mijn bestelling in druk gaat ?

Als u voor het eerst souvenirartikelen met opdruk van uw bedrijfsgegevens bestelt, ontvangt u per e-mail een proefdruk die u moet goedkeuren voordat de bestelling in druk gaat. Het gaat dan over het nakijken van de gegevens, de grootte en de opmaak van het drukwerk. Voor elke gebruikte cliché (klein, middelgroot of groot) maken wij een nieuwe proefdruk aan. Als u het cliché met uw gegevens hebt goedgekeurd, gebruiken we het steeds opnieuw voor uw bestellingen. Geef wijzigingen dus altijd door voordat u een nieuwe bestelling plaatst.

Terug naar vragen